dinsdag 1 december 2009

Seaworld

Maandag 30-11-2009 Vandaag de dag rustig begonnen ,Theo is om zeven uur een rondje gaan hardlopen daarna hebben we gegeten en zijn toen naar Seaworld gegaan.


We waren om 09.15 bij seaworld en de parkeerplaats was zowat nog leeg 10 minuten later waren we binnen,zijn we gelijk onze kaartjes laten verlengen zodat we binnen een week er nog een keer in kunnen.
We willen zaterdag nog een keer naar Seaworld omdat alleen in het weekend de Shamu kerstshow gegeven wordt.

Als eerste de dolfijnenshow gedaan gevolgd door Clyde en Seamore waar we altijd op tijd willen zijn voor de mimespeler die deze keer weer goed op dreef was. Toen was Shamu aan de beurt, maar eerst was Theo in Kraken gegaan vorig jaar was hij dicht en nu was er geen wachtrij. Het valt ons wel op dat iedere show ieder jaar toch weer anders is ook de Pets ahoy was totaal anders.

Theo is ook nog in de Manta geweest [ook geen wachtrij]maar ik was vergeten een foto te nemen en na een beetje aandringen van mij is hij nog een keer gegaan).


Na alles nog een beetje bekeken te hebben het was schitterend weer 24 graden zijn we om 16.00 weg gegaan om nog even bij de voormalige beals outlet te kijken en shoppen. Jawel het is er van gekomen: bij Red Lobster gedineerd, het was werkelijk super lekker, Theo was ook tevreden zij hadden daar ook vlees en het was een king size steack. Jammer dat de batterij van mijn fototoestel het begeven had na zulke prachtige foto's en films in Seaworld, het was een fantastische dag.
Theo & Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Hey 'bovenbuurtjes',

    Jullie hebben een mooie kar zag ik, ik ben zelf ook nog even bij Alamo op Int Drive langsgeweest dinsdagmiddag.Volgens een van de lezers van mijn blog scheen ik in een verkeerde klasse auto te rijden, een midsize-SUV ipv de standard-SUV die ik gehuurd heb. De beste man daar heeft het ff nagekeken maar ik blijk zelfs een upgrade te hebben. De klasse die ik heb is nieuw, de zg 'Speciality-SUV'. Dit zijn extra luxe autos in de standard-SUV klasse.

    Wel jammer dat wij jullie iedere keer mislopen, maar jullie zijn dan ook net als wij, veel van huis.

    Groetjes van de 'benedenburen' ,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, wij gaan ook nog voor de Kerstshow in Seaworld. Fijn dat jullie nu ook een auto naar Theo's zin hebben!

    Groetjes, Ton en Lidy.

    Ps als je een zwarte ford met een Sinterklaasvlaggetje ziet, dat zijn wij!

    BeantwoordenVerwijderen