vrijdag 4 december 2009

Disney studio's

4 December 2009




Vandaag willen we naar Disney studio's maar als we wakker worden ziet het er wel heel erg donker uit.
Dus even naar het weerbericht kijken en ze geven voor vandaag regen op maar besluiten toch om te gaan .
Afgelopen nacht werd Theo rond drie uur wakker van geluid buiten, er vloog een helikopter met schijnwerper rond, en rond de appartementen reden politieauto's met zwaailichten.
Waarschijnlijk waren ze iemand aan het zoeken het heeft zo'n drie kwartier geduurd en toen was het weer rustig.
Toen we aankwamen bij Disney was het nog droog, maar toen we de eerste attractie: 'Tower of Terror' gedaan hadden en buiten kwamen hoosde het en het is niet meer droog geweest.

Maar we hebben ons niet laten kennen en de plastic cape's aangetrokken en zijn gewoon doorgegaan.
Wij wilde blijven om 's avonds Fantasmic en de verlichtte straat mee te maken,
maar toen het water uit onze schoenen begon te lopen en de 20000 lichtjes in de verlichtte straat uitgingen, en er omgeroepen werd dat ze voor de veiligheid ook niet meer aangingen hebben wij ook de handdoek gegooid en zijn terug naar Cane Island gegaan waar we eerst een kwartier onder de douche gestaan hebben om bij te komen en op te warmen.





We gaan volgende week nog wel een dag terug om Fantasmic mee te maken.
Nadat we een beetje waren bij gekomen zijn we naar Ponderosa gegaan om wat te eten: Cynthia een gegrilde zalmmoot en ik een ribeye steak.
Toen wij naar huis reden regende het nog pijpenstelen.
Al ben ik in Amerika, ga ik toch mijn (gym)schoentje zetten, zit er niets in dan moet ik Theo maar weer eens naar zo'n geweldige outlet slepen, daar loop ik tenminste droog.

4 opmerkingen:

  1. Hey buurtjes,

    Ohh wat zonde dat het lichtjesspektakel voortijdig werdt gestopt, echt jammer hoor.

    Wij zijn vandaag naar de enige overdekte attractie van Orlando geweest, en wij waren niet de enige daar, het was best druk door het slechte weer.

    Vanmorgen ook natgeregend maar onderweg naar de Florida Mall lekker de stoelverwarming (lekker luxe) van de auto aan dus onze natte ruggen en billen waren snel weer droog en het is best lekekr om in zo;n warme leren stoel te zitten...

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, Miami Vice op Cane Island....en wij sliepen gewoon door! Niks van gehoord of gezien. Jullie hadden wel plezier van de poncho's zo te zien, maar lekker is anders, nietwaar. Hopen maar dat het vandaag beter wordt, 't ziet er nog erg grijs uit......wij willen graag naar MK voor de opnames van de grote Kerstparade. De ponchos en warme truien liggen al klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He mooi daar, waarom zijn wij er niet, wil zo ruilen met jullie
    en een beetje regen deert ons dan excht niet??

    heb een vraag is het mogelijk om wat uit de states mee te nemen
    ik weet alleen niet of je je email leest
    vandaar via deze weg
    ik hoor het wel
    mijn mail adres is sysmgr@upcmail.nl

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag jullie op het andere blog en ben jullie ook gaan volgen. Leuke verhalen en foto's!!

    Jammer van de regen, hopelijk morgen weer lekker de zon voor jullie.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen